Rok 2020

22.12.2019

Přemýšlím, co si pro nás pro všechny přát do nového roku s magickým číslem 2020 a jak uzavřít ten rok současný. Ta slova, co mě napadají, mi přijdou povrchní. Nechám tedy promlouvat k Vám obrazy, které jsou někdy víc, než tisíc slov. Obrazy z minulých let jsou zakomponovány do kalendáře, kde se můžete inspirovat myšlenkou pro daný měsíc. Aneb sklízíme, co zasejeme. Rozloučím se s Vámi modlitbou (pod kalendářem), poděkováním a přáním všeho nejlepšího do nadcházejícího roku, s láskou Peťa.


Modlitba od Jana Skácela

Pane, ať jsi stéblo trávy, nebo obyčejný list,

prosím dej, ať aspoň trochu umím ve Tvých vzkazech číst.

Prosím dej, ať řeči stromu aspoň trochu rozumím,

ať vědí, že se učím a že nic neumím.

Dej, ať zlomím svojí pýchu, dej mi hledat pokoru,

když se trápím zbytečnostmi, ať pohlédnu nahoru.

Dej, ať mi stačí dohlédnout na obzor, který jsi mi dal,

ať se smířím se vším, co jsi mi kdy vzal.

A dej mi sílu snášet pokorně, co změnit nemám sil,

odvahu, abych to nač stačím, na tomhle světe pozměnil.

A taky prosím rozum, který vždycky správně rozezná,

co se změnit nedá a co se změnit dá.

PS: děkuji moc za tuto krásnou modlitbu, díky za sdílení a inspiraci


stromové obrázky, petrapalusova@seznam.cz, +420 723 747 176
Vytvořeno službou Webnode Cookies
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky