Krátké zamyšlení - strom vděčnosti

13.08.2018

Probíhá období žní, dožínek, keltského svátku Lughnasadu a wiccanského svátku Lammas. Aneb sklízíme, co jsme zaseli.

Hojnost, úroda, plody, vděčnost....v souvislosti s tím jsem si vzpomněla na STROM VDĚČNOSTI z výstavy.


Hlavní myšlenkou Stromu vděčnosti je, že když neuznáme to, co už máme, tak proč bychom měli dostat něco dalšího, co bychom zase nedokázali dostatečně ocenit, k čemu by to potom bylo?


A jaké plody se urodily v měsíci dubnu na Stromu vděčnosti v kavárně V. kolona ? ;)




Jsem vděčná za skvělou rodinu, partnera, naše nejhodnější psy a za motorku!

Za lásku, rodinu, za pomoc, za přátelství, za víru a Naději a za sílu ŽÍT, sobě.

ZA RODINU, za zdraví, za lásku a podporu.

Volný čas. Děkuji za ŽIVOT!

Jsem vděčná za to, že máme jeden druhého v úzké, široké rodině. Velikou radost mi udělala Péťa. MOC DĚKUJI.

ZA TO CO MÁME. ZA ŽIVOT.

SEBE

Za každý další den s mou rodinou.

Děda bez babičky jako třešnička bez pecičky.

Děkuji za život, rodinu, přátele, zdraví, touhu žít a poznávat, za radost a bolest, za den a noc.

Za zvířátka.

Strom a jablko, to jde k sobě, ať se daří Tobě.

Hezké vzpomínky; Moje maminka; Dobré Kamarádky

LÁSKA...To jediné, čím můžeš přikrýt své srdce, až bude i hvězdám zima z lidského sobectví...

TMA strašně uklidňuje

Za život, práci, zručnost, zdraví, rodinu, přátelé, víkend

Za spoustu skvělých knih ke čtení

ŠIROKÁ RODINA, DCERA, MANŽELKA, ZDRAVÍ, ŽIVOTNÍ HODNOTY, VYCHOVÁNÍ, ODVÁŽNÁ SESTRA

ZA ŽIVOT NA PLANETĚ ZEMI

ZDRAVÍ, RODINA, PŘÁTELÉ

Jsem vděčná, že mám zdravou rodinu, milující sestřičku, brášku s rodinami, rodinnou soudržnost. Mám radost, že se Pétě daří. Jsem neskonale vděčná za přírodu, která je opravdu balzám na duši. Jsem vděčná, že jsi taková, jaká jsi.

V HÁDCE. Prosím Tě, nekřič... Nejsi tak daleko, jak Ty si myslš... A bouři v sobě tím stejně nepřehlušíš... Jestli však odejdu, do smrti budeš slyšet to TICHO...

Za svou druhou...
...půlku

ROSA

HEZKÉ DNY. Krásná výstava, ať ti to dál klape jako dneska

Svým rodičům, že mne nikdy nezklamali a podrželi až do svojí smrti.

Vděčím Bohu za Svět, rodičům za život, rodině za šťastný život, vám všem za krásy života.

Rodina, život, přátelé

Za to, že hraju fotbal :)

Za všechnu lásku a přátelství, kteých se mi dostává a za jaro!

Jsem vděčná za každou kratičkou chvíli, kdy můžu být s :-) a kamarády.

Za to že žiju

Za své rodiče, kteří mi dali tento jedinečný život darem. Za možnost zanechat na světě stopu, že jsem tu Byla...žila, existovala...

<3 <3 <3


Mrzí mne pokud jste nenašli svůj odkaz, nejspíš ho potkalo nějaké dobrodružství ;)

Za co můžete být vděční právě Vy právě teď?

stromové obrázky, petrapalusova@seznam.cz, +420 723 747 176
Vytvořeno službou Webnode Cookies
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky